Na het volgen van een proefles of introductieles kunt u lid worden van onze vereniging. In dat geval, krijgt u van ons een aanvraag formulier V.O.G. mee. (Aanvraag verklaring Omtrent het Gedrag)

Dit formulier geeft u af bij het stadsdeel kantoor of gemeentehuis. Binnen 2 weken, ontvangt u dan, de verklaring van geen bezwaar. Met dit formulier, kunnen wij uw schietlicentie aanvragen bij de K.N.S.A. (Dit is verplicht)

Benodigdheden om lid te worden van onze vereniging:

• Paspoort of ID kaart
  • 2 pasfoto’s
  • V.O.G.

Voor verlofhouders, machtiging, schietregister, legitimatie en K.N.S.A. pas mee nemen.

De vereniging beschikt over een groot aantal wapens en wel revolvers, pistolen en geweren in klein en groot kaliber.

Lidmaatschap per jaar: € 270,-
Gezinsschutter: € 250,-
Inschrijfgeld € 25,- (éénmalig)

Lucht schutters in overleg.
Kosten Sportbond
K.N.S.A. Per jaar: € 42,50
Inschrijf geld K.N.S.A. : € 42,50 (Eenmalig)

Introductie les: € 45,- p.p. (kennismaking schietsport)

Lidmaatschap van de K.N.S.A. zijn een schiet licentie pas en het 2 maandelijks blad van de K.N.S.A. “De Schietsport” inbegrepen.