Onze schietvereniging heeft u zeer veel te bieden.

De vereniging beschikt over een groot assortiment eigen wapens, pistolen, revolvers en geweren in groot en klein kaliber. Een korte baan met 6 schiet standen op 12 meter, waarbij staand, knielend en liggend geschoten kan worden.

De schiet standen zijn bekleed en voldoende verlicht. De inblaas en afzuiginstallatie voldoen aan alle normen. De 12 meter baan, wordt gebruikt door lucht schutters en door klein kaliber schutters.

Deze baan is ook instructie baan, waar aspirant-leden, de eerste stappen van de schietsport ervaren.

Onze grote baan heeft 10 schiet standen van 50 meter, waar wederom, staand knielend en liggend geschoten kan worden. Deze baan is voorzien van automatisch transport en voldoet aan de laatste eisen, wat betreft in- en uitblaas apparatuur. Onze 50 meter baan is dan ook geschikt, om nagenoeg met alle kalibers te schieten. Met trots kunnen wij dan ook zeggen, dat, ondanks ons korte bestaan,wij een grote groep wedstrijd schutters hebben, die nationale en internationale wedstrijden schieten en zij kunnen in alle rust, ook overdag, hun trainingen houden.

Dit heeft ons er toe bewogen, alle nieuwe aspirant leden,op wedstrijd niveau, instructie te geven, waarbij de wedstrijd mentaliteit tussen de leden extra gemotiveerd wordt. Het zwart kruit schieten, is bij ons, een snel groeiend fenomeen en wij zullen er in de toekomst extra aandacht aan besteden en ook de noodzakelijke cursussen verzorgen.   De groep parcours-schutters, onder leiding van Sasja Prins, krijgt steeds meer aandacht. Tevens nemen steeds meer schutters van deze groep deel aan de NPSA wedstrijden.

Wij bieden de gelegenheid,om op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag te schieten, (zie openingstijden) voor onze leden. Gast schutters kunnen op deze tijden ook bij ons terecht.

Het schietsportcentrum heeft een luxe bar, pool tafel en dart banen, een gezellige open haard of aanschuiven aan de leestafel.